Beyzanur

Beyzanur
@Maviigeceee
Sabrın ardında bekleyen güzel şeyler vardır..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevmek çok güzel ama rastlarsan erbabına.
"Sevgi, birisinin seni bir şekilde tamamladığının derinden anlaşılmasıdır."
"Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir. Her zaman şimdi de yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun."
Anlatmam derdimi dertsiz insana Dert çekmeyen dert kıymetin bilemez Derdim bana derman imiş bilmedim Hiçbir zaman gül dikensiz olamaz Aşık Veysel