@illegal_mavii

@illegal_mavii
@Maviillegal
"Afgan şairin dediği gibi.. Aşk'tan,umut'tan , yarın'dan korkma...Seni cami'nin köşesinde,talibanların içinde öpeceğim.... . . . . "Yüreğini kitap ile doyur...
Kitap okuma
İnsan olma.
Gökyüzü...
11 Haziran
27 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
"İdam günü gelip çatınca, o sevdiğim, alıştığım giysilerimi giyeceğim: postallarımı, parkamı. Beyaz ölüm gömleğini giydirmek isteyecekler, giymeyeceğim. Kesin. Direneceğim ve giymeyeceğim. Öyle her zamanki eyleme gidiş tavrımla gideceğim.Yok, tıraş falan da olmayacağım. Gidip, oturup, önce bir sigara yakacağım orada.Sonra demli, sıcak, güzel bir çay içeceğim.Ha bak, Rodrigo'nun o ünlü gitar konçertosunu dinlemek isterim orada. Bak, bunu çok isterim. Sanırım, asılacak bir insanın son isteğini geri çevirmezler.” DENİZ GEZMİŞ..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Çoğu zaman yaşamın bir taş-kağıt-makas oyununa benzediğini düşünürüm:Kader umudu alt eder,umut cehaleti ve cehalet de kaderi."
“Ben ölürsem lütfen üstüme basmadan geçin, zira paltomun cebinde kıyametler biriktirdim. Ben ölürsem lütfen dudaklarıma dokunmadan geçin, öptüğüm insanların ahtı var üzerinde. Ben ölürsem lütfen tek ses etmeden geçin, ki içinize atınca daha iyi anlarsınız beni. Ben ölürsem lütfen hayal kurmadan geçin, gözyaşlarım ağırdır bedenimden. Ben ölürsem lütfen bana bakmadan geçin, cesedim mirasıdır yalnızlığın. Ben ölürsem lütfen ağlamadan geçin, yaşamak cezadır kahır çeken insanlara. Ben ölürsem lütfen hiçbir şey yapmadan geçin gidin, ben her şeyi deneyerek öldüm. Ben ölmezsem lütfen beni öldürüp geçin, yaşamak istemediğimi kanıtlar size bile bileklerim...”. . . . . Mavii..
"Beni sevmeniz için hiçbir sebeb yok... Herhangi bir dine inanmıyorum mesela.. Hiç bir türbeye, hiçbir mezara,hiç bir anıta, gitmedim ve gitmiceyim ömrüm boyunca .. Bayraklar , devletler , ve sınırlarda umurumda bile deyil.. Ve herhangi bir ırka,millete ait hissetmiyorum kendimi... "ÖZGÜRLÜĞÜM" hariç...... . . . #Mavii .
"Yanan bir evde doğduğun için,tüm dünyayı alevler içinde sanıyorsun.. Ama değil...!! . . . Mavii ..