Hayatta ki, sanırım en büyük farkına varışım olmuştur : Kendini sev ,kendine saygı duy ,kendini affet ki ,insanlar da seni sevsin, saygı duysun,hatalarını affetsin. Ne istiyorsak hayatta diğer insanlardan,ilk önce kendimiz yapabilmeliyiz. Yoksa hep bir şüphe, belirsizlik içinde yaşarız.Sadece kendimizi yıpratırız.