Kürtlere , Ermenilere , Turbanlilara özetle size benzemeyenlere antipati duyarak , onlara kim olduklarını mütemadiyen hatırlatıp farklılıklarının altını çizip onları ötekileştirerek , farklılıklarını kışkırtarak" bölücülük " yapmayın ! Çünkü onlar da en az sizin kadar bu ülkenin yurttaslaridir .
Bu coğrafyanın , bu ülkenin tarihsel genetik kodlarında bir "barış felsefesi " yok ; zihniyet aynı ve bütün resmi beyanlara göre hala sadece kurbanlar suçlu ...