Ben sordum, O söylemedi ...
"Neler oluyor, anlatsana" dedim.
Derin bir iç çekti.
"Ne olsun kendimi yalnız hissediyorum. Her zaman konuşabileceğim hiçkimse yok." dedi
"Benimle konusabilirsin" dedim.
"Anlatsam da anlamazsınız. Ben bile anlamıyorum" dedi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yıldızlardan birinde ben yaşıyor olacağım.
Ben gülüyor olacağım bir tanesinde.
Ve geceleyin gökyüzüne baktığında
Bütün yıldızlar gülüyor gibi olacak…
Yalnızca senin gülen yıldızların olacak! Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry