...MaYa...

...MaYa...
@Maya_ca
DóĞá Vè... KiTáPLáR
"Sanıyoruz ki yalnızız."
Sayfa 203·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Okuyarak da gezmek mümkün, her kitabı başlı başına bir serüven addederek."
Sayfa 196·Kitabı okudu
"Bir metni sadece onu yazan kalem değil, aynı zamanda onu okuyan göz de inša eder!
Sayfa 190·Kitabı okudu
"Nasıl anlatsam aslolanın 'okur' ile 'yazar' arasındaki değil, 'okur' ile 'kitap' arasında kurulan bağ olduğunu? Nasıl anlatsam kitapların yazarlarına değil, aslında onları seven, anlayan ve sahiplenen okurlara ait olduğunu?"
Sayfa 189·Kitabı okudu
"Baba var, hiç sevmemiş aslında. Baba var, yüreği učsuz bucaksız bir derya."
Sayfa 183·Kitabı okudu