...MaYa...

...MaYa...
@Maya_ca
DóĞá Vè... KiTáPLáR
"Kimsenin kimseye ayıracak vakti yok artık."
Sayfa 44·Kitabı okudu
Reklam
"Ne de olsa insan kendi ıšığını ona yansıtan kač kiši tanırdı ki?"
Sayfa 31·Kitabı okudu
"Yaktığın kitapları okuduğun oluyor mu?" -...Bu kanuna aykırı!
Sayfa 27·Kitabı okudu
"Ama sen altı üstü bir insansın..."
Sayfa 27·Kitabı okudu
"Yakmak bir zevkti."
Sayfa 23 - ithaki·Kitabı okudu
Reklam