Nagehan

Nagehan
Aslında dünya çok daha güzel bi yer olabilirdi, tabi insanlar olmasaydı…
Gülmek zorunda kalıyordu, ağlamayı istediği halde…
Reklam
Kitap okumaktan daha iyi bir şey olamaz. İnsan kitap dışında her şeyden bıkıyor.
Hangi ressam o anlamlı gözlerin hakkını verebilir ki??
“Onun gururunu bende hoş görebilirdim…Benim gururumu incitmemiş olsaydı.”