Nagehan

Nagehan
Aslında dünya çok daha güzel bi yer olabilirdi, tabi insanlar olmasaydı…
Kedinin karşısındaki fare gibi kala kaldım oracıkta. Hangi rastlantı onu karşıma dikmişti böyle?
Reklam
Bir kez daha tanıdığımı sandığım insanları hiç tanımamış olduğumu anladım!!
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz,sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır!!!

Nagehan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
2024 51. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,5bin okunma