Nagehan

Nagehan
Aslında dünya çok daha güzel bi yer olabilirdi, tabi insanlar olmasaydı…

Nagehan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·288 syf.·
2024 50. kitabı
İlber Ortaylı
7.6/10 · 65,3bin okunma
Reklam
“Utanmaz erkekler beni korkutur. Çok vardır bizde bunlardan. Utanmazlık bulaşıcı olduğu için de bazan bu ülkede boğulacak gibi oluyorum. Çoğu sizin de utanmaz olmanızı ister.”
“Sonuçları düşünürsen özgür olamazsın.”
Nefrete sevgiden daha fazla güvenirim. Çünkü, nefretin sahtesi olmaz!!
Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!!
Reklam