Haftalardır doğru düzgün kitap okuyamıyorum:/. acilen depresif arkadaşlardan, kavgadan, tartışmadan, boş konuşmadan, aile evinden uzaklaşıp, kendime yoğun bir program hazırlayıp, kendimi yoğun çalışan, güzel konuşan, boş yapmayan insanların arasına atmalıyım. 5 yıl geriledim. Yaptığım tüm okumalar, araştırmalar yok oldu resmen.. ben ne ara bu kadar saldım da salak oldum...