Dün abim durduk yere alnımdan öptü.
"Noldu dedim, bu ne içindi?"
Dedi ki
"bir sebebe gerek var mı? Varlığın yeterli değil mi?"
(Sonra bana niye kriterlerin yüksek deniyor. Allah hepimizi varlığımızı nimet olarak gören insanlarla karşılaştırsın inşallah...)