Şimdiye kadar hiç suç işlemediğini biliyordu ve gelecekte de kimseyi öldürülmeyeceğinin, bir yeri kundaklamayacağının, ya da bir şey çalmayacağının garantisini verebilirdi.
Ancak kazara ve gayriiradi suç işlemek gerçekten zor muydu?
Bir karalamaya maruz kalmak ya da adli bir hatanın kurbanı olmak gerçekten mümkün değil miydi?
”Her türlü zorbalığın toplum tarafından makul ve yerinde bir gereklilik olarak karşılandığı, beraat kararı gibi her türlü merhamet göstergesinin toplumda tatminsizlik ve intikam duyguları uyandırdığı bir dünyada adaleti düşünmek gülünç değil midir?”