Hangi ara yitirdik içimizdeki değerleri. Artık ne kadar önemsiz olmaya başladı duygularımız. Ne zaman bu kadar basit oldu sevmeler. Ne ara başladı ne ara bittiler.
Alışamadım ben bu tüketim çağına. Özür dilerim sizlerden.
“Mükemmel değil, merhametli çocuklar yetiştirin. Karıncaları ezmeyen, ağaç dallarını kırmayan, çiçekleri ezip geçmeyen, sevgiyi hissetmeyi ve hissettirmeyi bilen çocuklar.”