"Dibi yosun tutan denizlerle ilgilenme,sen dağları seyret.
Yenik düşüyorsan özlemlerine aldırma,kalbindeki o uçsuz bucaksız sevgiyi hisset. Işıklar sönmüşse ve karanlıksa onada aldırma, ay ışığını seyret.
Sabret.Sabret ki her şey hissettiğin kadar derin ve sonsuz olsun..."✍🏻
Ayrılık ne biliyor musunuz ?..
Ayrılık !..
Ne araya yolların girmesi,
Ne kapanan kapılar,
Ne yıldız kayması gecede.
Ayrılık!...
insanın içini dökmekten vazgeçmesidir..
Boşver be yaşı başı...
Yüzündeki çizgileri, saçındaki beyazı.
Kaç bahar daha göreceğin meçhul ömründe,
Fazla kurcalama hayatı. Gül gülebildiğince,
Sev sevebildiğince, Yaşa yaşayabildiğince...!