Ben seni bir şarkıda da hatırlarım
bir otobüs durağında beklerken de
Ben seni bir çiçek bahçesinde de hatırlarım
bir buğday tarlasında da
Ama ben seni nerede unutabilirim bilmiyorum..
Bir suskunluğun gölgesinde bitip gidiyor hayatlar
Söyleyeceklerim de
Susacaklarım da
Bu kadar…