Öğretmenlerimizden biri: - Tanrı o kadar büyük, o kadar büyüktür ki, insan göremez. . demişdi. Başka bir öğretmen de: - Mikrop o kadar küçük, o kadar küçüktür ki, insan göremez.. demişdi.
Sevgisiz yaşamak yaşamamaktır dedim. Yaşamak, dedim, ilkin sevgi ile, sevmek ile başlar, doğumla, doğmakla değil..
Yaşam da sevgisizlikle biter dedim, ölümle, ölmekle değil..