Mehmet

Reklam
İnsanlar, gelmeleriyle yalnızlıklarını dağıtanları severler. Gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar.
Öğretmenlerimizden biri: - Tanrı o kadar büyük, o kadar büyüktür ki, insan göremez. . demişdi. Başka bir öğretmen de: - Mikrop o kadar küçük, o kadar küçüktür ki, insan göremez.. demişdi.
Sevgisiz yaşamak yaşamamaktır dedim. Yaşamak, dedim, ilkin sevgi ile, sevmek ile başlar, doğumla, doğmakla değil.. Yaşam da sevgisizlikle biter dedim, ölümle, ölmekle değil..
Doğdu, sevinçden ağladılar. Öldü, acıdan ağladılar .. O, bu arada yaşadı, hiç düşünmediler.
Reklam