Zira sadece insanlar üst dünyalar, Tanrı/Tanrılar yaratırlar: sadece onlar secdeye varırlar, kendilerini aşağılar, alçaltırlar, sadece onlar hayâl ürünü masallar anlatır ve kendi kaderleri ile göz göze gelmekten sakınmak için, kendi çabalarıyla ürettikleri hikâyelere inanırlar.
İnsanlar, tek bir Tanrı’yı yaratmayı akıllarına koyduklarında, onu kendi suretlerine göre üretirler: Şiddetkâr, kıskanç, intikamcı, kadındüşmanı, saldırgan, zorba, hoşgörüsüz.