Aslında ben hacimli kitap ya da nicel bir okuma yerine, üzerinde düşünerek, sindirerek verimli bir okumayı daha tercih ediyorum. Umarım bu yıl planladığım ve biriktirdiğim (felsefe, psikoloji, tarih, antropoloji) kitapları okuduğum bir yıl olur. Şimdiden herkese sağlıklı, mutlu ve kitaplı yıllar diliyorum...
Bu kitabı ne kitapçılarda ne de internetten bulamadım. Elinde bu kitap olan varsa rica edersem bana satabilir mi. Kitabın fiyatı ve kargo ücretini öderim. Şimdiden teşekkür ederim.