araba dediğin yarı yolda bırakmayacak şık olacak masrafıyla da yük olmayacak. hayatta da böyle olmalı insan: kimseyi yarı yolda bırakmayacak, kimseye yük olmayacak varlığından memnuniyet duyulacak aynı şekilde...
Yaşam bize bütün kitapların öğrettiğinden daha çoğunu öğretir.Çünkü yaşam bize karşı direnir. İnsan, ancak engellerle karşılaşıp onları aşmaya çalıştıkça kendini tanır.