Çok derinlerde bir yerde gene de bir kuşku vardı aslında : Ya Tanrı varsa? Binlerce yıllık uygarlık tarihi, intiharı tabulaştırılmış, tüm dinler bunu yasaklamıştı. İnsanoğlu yaşam mücadelesi vermeli, boyun eğmemeli, üremeli ve üretmeli. Toplumun çalışacak birilerine ihtiyacı var. Bir çift ,aralarındaki aşk bitmişse bile birlikte kalmak durumundadır, her ülkenin askerlere, politikacılara, sanatçılara gereksinimi vardır.
Dünyada olup bitenlerden haberli biriydi. Her şey yanlıştı ve kendisi herhangi bir şeyi düzeltebilecek durumda değildi - bu , tamamıyla âciz olduğu duygusunu büyütüyordu içinde.