Kübr@

Kübr@
@Mechul35
Akşama ve Aşk'a Masayı ben kurarım, sen şarkımızı seç..
Reklam
Eğer bir gün , hayatında bi eksiklik hissedersen gel ..! Ben burdayım ..bekliyorum ...
Güneş bensiz de batabilir , öyle değil mi ?
Hiç büyümedik ki zaman söylüyor büyüdüğünü Beden eskiyor ama sen hala aynı ürkek çocuksun.
O benim delice tutkum,hiç bir zaman iyileşmeyecek yaramdı.
Reklam