Medineişteaq

Medineişteaq
@Medolinaa
Öyle bir uğradım ve kar tanesi kızı
Belki ismim gerçekten güzel ama nefret ediyorum Özür dilerim küçük ben ailemiz yüzünden ismimizden nefret ediyoruz... Biz aslında herkesten nefret ediyoruz nazlıkız Bizim hayatta kalma tutanağımız nefret Biliyorum oysa sen kimseden nefret edemezdin Ama ben ederim:) Sen masum kal ben karanlıkta gömülürüm Ne kadar en büyük korkumuz karanlık olsada. Seni çok seviyorum babasının nazlı kızı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beni kırdıktan sonra size iyi davranmamı beklemeyin ben bana bir yapana bin yaparım. İki gündür dayımlardayım annem ve babam günümü zehir etmedi hayret bu bence kasırga önceki sessizlik En son babamla kavga ettiğimde televizyonu kırmıştım evden çıktım o yüzden babamın siniri geçsin diye iki gündür dayımlarda kalıyorum dbdhdhdh @1Eylul_16
Bana deseler ki birine teşekkür ediceksin kim olurdu Abim olurdu ağladığımda yanımda olmasa bile hisseden beni mutlu eden hayatımı güzelleştiren babam olmasa bile arkamda dağ gibi duran bana kıyamayan istediğim herşeyi yapan hevesimi kursağımda kalmamasını sağlayan mükemmel bir abim var benim ve ona binlerce kere teşekkür ediyorum birtanecik abim
Haberin olsun baba kırdığın o kalbin içinde en önemli yerdeydin ama bunu anlamayacak kadar ablamı seviyosun bazen diyorum ki ablamdan ne eksiğim var sonra aklıma geliyor Ablam kadar güzel yemek yapamıyorum ablam gibi notlarım yüksek değil ve en önemlisi ablam değilim:) Babamın tek kızı ablam oysa ben daha küçükken nazlı kızım derdi Seni o kadar seviyorum ki baba bana çocukluğumda taktığın ismi kullanıyorum heryerde Seni o kadar çok seviyorum ki baba sana ne kadar kırılsam bile affediyorum Ablama saçını okşamak için kaldırdığın eller bana vurmak için kalkıyor baba Adilmi bu?. @1Eylul_16