Medineişteaq

Medineişteaq
@Medolinaa
Öyle bir uğradım ve kar tanesi kızı
Ben aslında yapayanlızmışım Ağlamaktan geberiyorum ama kimse yanımda yok sahi ne zaman oldu ki?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevmesende beni özledim sesini... Of özledim
Biri bana en sevdiğin kişi kim derse yeğenim derim Geçende sordular en sevdiğin kim diye beni dediiiii agagagagag Bu çok güzel bişeyyyy
Herkes özenip makyaj yapıp kombin yapmış ben eşofman takımı giydim yüzümü yıkayıp geldim amk hepsi filli boya gibi aq Bu senede bir bok alamadık ikinci döneme artık
Uygulamada cahilim amk bı bok bilmiyorum👍🏻