evewasme

evewasme
@Medusa_nd
Haklısın azizim, kalp aptaldır...
@Medusa_nd·
·
sabitlendi
Yer altı dünyadır. Tanrıyı taklit etmekse bilgiyi inançla sulandırıp demagoji yapmak ve kitleleri safsatalarla yönetmektir. Kendine beyni yıkanmış idealistlerden ordular yapmak demektir. Yöneticiler gibi. Peygamberler ve başkanlar gibi. Tarikat liderleri ve terör örgütlerinin elebaşları gibi. Herhangi bir toplumu inanç ,güç ve ilke ile avucunda tutan yöneticiler, tanrıyı taklit eder. Böyle toplumlar ise yozlaşmaya mahkumdur.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
..Kızım için ne mi istiyordum? Seçenekleri olmasını ve korkmadan yaşamasını..
Alıntı
Bir tabutun üstündeki çiçeklerin ne anlamı olabilir ki?
Alıntı
Medusanın güncesinden;
Derler ki insan büyük bir acı yaşayınca yüreğinde kırk mum yanarmış. Acılar iyileşip kabuk bağladıkça her gün bir tanesi usulca söner ve diğerleri gününü beklermiş. Mumlar ömür gibi azaldıkça yürek soğumaya ,acılar unutulmaya başlarmış Ta ki son muma dek.. yüreğin o karanlık derinliğinde son bir tanesi kaldığında ise o acı seni terk etmezmiş. Acının yaktığı mum son nefesini verene kadar yüreğinde yanmaya devam edermiş. İçimdeki o sönmesi gereken otuzdokuz mumun kalıntısı son mumun aleviyle küllerinden teker teker yanıyordu. Her bir acımda kırk mumu taşıyan yüreğim gün gelecek hiç mum taşımayacak. Acıların mumu sönmez çünkü acı benim mumumdu yanar yanar dururdu..
1000k