Aşkın bir hastalık olduğuna karar verdim.
Ama ilk başta değil.
Başta leziz bir şey. Tıpkı bir tatlı gibi. İlk ısırık gibisi
yok. Ve tadını çıkarta çıkarta yemiyorsunuz, aç kurt gibi
saldırıyorsunuz.
Bunun başınıza gelen en iyi şey olabileceğini
biliyorsunuz ve bu yüzden tadına bakıp, yiyip duruyorsunuz.
Açgözlülüğünüz mantığınızı gölgeliyor ve çok
ileri gittiğinizi fark ettiğiniz zaman artık çok geç oluyor.
Aşk gidiyor ve size kalan acıdan başka bir şey değil.