" Yoruldum patron.Yollarda yağmurdakı bir serçe kadar yalnız olmaktan,yanımda hiç arkadaşım olmamasından,insanların bir-birine kötü davranmasından bıktım.Her gün hiss etdiğim ve duyduğum acılardan bıktım.Çok fazla var,sanki her an için kafama cam parçaları batıyor.Anlıyor musun? Karanlıktan korkuyorum patron Lütfen işığı kapatma. "