" Ey Özgürlük!
Senin yüksek ve özgür endamın, benim mabedimin güzellik minaresidir.
Ey Özgürlük!
Senin renkli ve masum güvercinlerin, benim sırdaş ve aşina dostlarımdır. Barış güvercinidir onlar. O güvercinler, benim tüm ümit ve iyi haber mesajlarımın ve bütün müjdelerimin habercisidirler.
Ey Özgürlük!
Keşke seninle yaşasaydım, seninle can verseydim. Keşke sende görseydim, sende uyansaydım, yazsaydım, söyleseydim. Sende hissetseydim ve seninle olsaydım."
" Eğer bu dertten ölürsem ( ki benim hükümetimde mazlum bir "yahudi " kadın tecavüze uğramıştır) bana serzenişte bulunmayınız. Çünkü bu facianın derdi, bir insanı öldürecek kadar büyüktür." Hz. Ali