Bir Umut Güner dizesi okudum; “kalbime ayakkabılarınla girdiğin için hiç kızmadım. Bu hayatta seni kim incittiyse, hepsi için ben özür dilerim.” diye yazmış. Bakın bazı kalpler, kendi incinmişliğinde dahi özür dileyebiliyor. Birini gerçekten her şeye rağmen sevmek bu sanırım.