"Ne güzeldir ilk zamanların yüreğinde uçuşturduğu kelebekler.
Gözlerinin parlaması ile görünen göğün maviliği.
Uçuşarak yürümenin verdiği mutluluk ne güzeldir.
ZAMAN BULMANIN DEĞİL, ZAMAN YARATMANIN HİSSETTİRDİĞİ ÖZEL DUYGU..
Sabah yataktan fırlayarak bir an önce onu görme umudu ile kalkmak ne güzeldir.
Mesafelere aldırmadan katettiğin yollar ne güzeldir.
En ufak bir şeyde duyduğun 'geliyorum' sözünün yüreğini ısıtması, güvende hissettirmesi...
Sen seversin diye yediğinden,
Sen istersin diye gördüğünden,
Sen mutlu olursun diye gittiğinden sana da getirmesi ne güzeldir.
'Senin için' diyerek hazırlanmış sürprizler ne özeldir.
'Sesini duymak istedim, iyi misin' sözü başka kimin dilinden o kadar sıcak dökülür kalbine?
Gün olur hayaller gerçek olur: Yıllandıkça kıymetlenen anıları, bir akşamüstü çiçekli balkondaki pofuduk minderli sandalyede; yıldızların değil onun gözlerinin aydınlattığı gecede gözbebeğinden yüreğini görerek yâd etmek ne güzeldir."