Neden Eylül gibi güzel bir aya "Hüzünlüdür Eylül "diye bir yakıştırma yapmışlar diye düşündüğüm zamanlar olmuştur.Böyle şiddetleri tarih boyunca hep izledik okuduk ama bu hikaye sarstı beni.Hiç unutmayacağım bir yapıt olarak gönlüme girdi kitap.
ve kızımın adı Eylül