Mehtap

Mehtap
@Mehtapks
Her saniyeye eğilip kana kana içiyorum.
Reklam
Her an başka anları getirmek için var olur. Bütün yüreğimle yapışıyorum her an'a: bu an'ın tek bir an olduğunu, öteki anların onun yerini tutmayacağını biliyorum, ne var ki yok olmasın diye tek bir hareket bile yapamazdım.
Bence serüven, ille de olağanüstü olması gerekmeyen ama olağanın dışına çıkan bir olay olarak tanımlanabilir .
Bir şey, sona ermek için başlamıştır.
Birini sevmeye koyulmak başlı başına bir iş, bir girişimdir. Güç ister, yürek ister, körlük ister...
Reklam