kullanılmıyor

kullanılmıyor
@Mektepliiii
İçim sökülürcesine seviyordum belkide bu yüzden mantığımın çaresizliğinde kıvranmam
Reklam
Bir daha yok desen olsun diye ısrar edecek gücüm kalmadı tükendim çünkü.
İçimde ağlamak kendime sadece kendime ve kaybettiklerime ulaşamadıklarıma.
Kendimi aciz hissediyorum kötü hissediyorum senin için senin gözünün önünde gözyaşı döktüğüm için.
Biz ne kadar uzağız aslında biliyor musunz ben uzun uzun ona içimi döktüğümde yazdığımda bana edebiyat yapma diyecek kadar uzağız.Tuğlaları sen koydun gönlüme keskin sınırların kriterlerin var ya işte sevgim senin bana duyduğun merhamet o tuğlaların altında kaldı.
Reklam