Ona acı veren düşünceleri kovuyordu zihninden. Hissettiği ve bildiği tek şey, her şeyin ‘öyle ya da böyle’ değişmesi gerektiğiydi. Kendinden emin ve kararlı bir şekilde sürekli bunu tekrarlıyordu.
Hayatım, etrafımda olup bitene verdiğim tepkilerden ibaretti… Biri bana gülümsediğinde sevildiğimi hissediyordum; aksine, biraz mesafeli davrandığındaysa saldırıya uğramış gibi hissediyordum.