Melankolik

Melankolik
@Melankbir
"İnsanın hiç konuşmadan saatlerce vakit geçirebileceği bir dostunun olması ne güzel..." diye geçirdi içinden.
Sayfa 12
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Votka sıkıntının içkisi olmalı," diyordu.
Sayfa 12
Zevkiyle, hayat anlayışıyla bir noktada birleşebildiği dostu için bile İstanbul'u sevebilirdi.
Bazen söz anlamını yitiriyor, teselliler bile acıya yazıyordu.
Sayfa 11
İçinde ölecek hiçbir şeyi kalmamış insana tanrı acısın.