" İnsan diyorum... Öyle durduk yere
Soğumuyor hayattan ve insandan.
Susuyor ve sustukça biriktiriyor.
Sonra ise ya içindekileri haykırıyor
Yada sessizce uzaklaşıyor.
Herkesten ve her şeyden... "
Frida kahlo
" Olmam gereken yerden çok uzaktayım,
Belkide yoruldum, bilmiyorum öyle karışık,
Öyle yabancıyım ki , bu aralar kendime bile
gelemiyorum. "
Dostoyevski
" Kitap okuyan insan güzel konuşur.
Kelimeleri bile çeşit len meye başlar,
Düşünce yapısı değişir. Olaylara,
İnsanlara, dünyaya bakış açısı değişir. "
Beyhan budak