Akıcı bir kitap ama daha çok çocuklarına masal anlatan ebeveyn tarzında yazılmış. Yeteri kadar tatmin etti. Fantastik ögelerini oldukça sevdim. Yazarının neil gaiman olduğunu görmesem okurken tahmin etmezdim onun için fazla pozitif bir anlatımı vardı.