Melih kaplan

Okumak Bir Onurdur
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
SSÇ
Öncelikle biliyorum burası kitap üzerine bir platform ama hepimiz bu ülkenin çocuklarız ve ülkemizde yaşanan her olaydan şiddet ile etkileniyoruz. ilk olarak Urfa daha sonrasında Antep te yaşananlar hepinizin malumudur. yaralılara şifa şehitlere rahmet diliyorum ama keşke bunların hiçbiri yaşanmasaydı ve bunları yazmak durumunda kalmasaydım. Halk olarak haykırmalı bu duruma sesimizi yükseltmeliyiz DAHA GÜVENLİ BİR ÜLKE İSTİYORUZ...