Ben bu seriye bayıldım ya arka arkaya elimden bırakamadan devam ediyorum. Bitecek diye korkuyorum. Gerçekten kurgusu ve ters köşeleri öyle güzel ki okuyucuya da çözmesi için zaman vermesi harika. Ters köşeleri de çok iyi, okumaktan çok keyif alıyorum. Yine spoiler vermemek için bir şey demeyeceğim ama sonunda beklediğim bir repliği görmek kalp çarpıntısı yaptı… Merakla hemen bir sonrakine geçiyorummmm