Animesini izledim, mangalarını okudum ama hala daha ne olduğunu merak edip kendimi durduramadığım için bir de kitaplarına başladım. Tabi ki çizimlerine bakarak okumak çok daha keyifli ama böyle de gayet güzel. Sadece tek diyebileceğim duygu durumları konusunda daha doğrusu maomao nun yüz ifadeleri konusunda kafam karışıyor ama bunun dışında gayet güzel akıp gidiyor. Aç köpek gibi aralarında ne olacak merak ediyorum...