Saçma sapan konuşma la

Saçma sapan konuşma la
@Melihiste
Zamanı hatırlatan her şeyden nefret ediyorum. Önce beklemekten. Ömür boyunca ya bekliyor ya bekletiyor insan. İkisi de kötü, ikisi de hazin tarafı yaşantımızın. -Ümit Yaşar Oğuzcan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Acıya kahkaha atabilmek sanatsa eğer, ben çok pahalı bir tabloyum... Herkes, herkesi aynı sevemez. Kimileri gururunun yettiği kadar sever, kimileri de ömrünün yettiği kadar... Bizler güvensiz kalplerimizi, karaktersiz insanlara borçluyuz... Aslında insanların gerçek yüzleri, her zaman ortadadır. Sadece bakmakta ve anlamakta geç kalırsın bu kadar... mutlu olanların zaten hepsi şu an uyuyor. Mutsuz olanlara selam olsun! -Charles Bukowski