Sâkin ortamda kitap okumaktan hiç zevk alamıyorum. Bana izdihâm ortamlar lâzım.
İnsânlar kahkaha atacak, annesi istediğini almıyor diye ağlayan veyâ kuşları uçurmaya çalışan çocuklar olacak.
Bir amca olacak yanımda uzaktaki oğluyla, kızıyla telefonla konuşacak, hasret giderecek.
Kuşlar ötecek, arada kediler veyâ köpekler gelip selâm verecek :)
Sevmiyorum kapalı kutularda ya da doğanın en ücrâ köşelerinde kitapla baş başa olmayı.
Deniz kenarında da olsam balık tutanlar olmalı, onları izleyenler olmalı.
Yürüyüş yapanlar, spor yapanlar olmalı.
Öyle işte...