Varmıyız ki yok olmaktan korkuyoruz?
Sevdik mi ki,sevilmemekten korkuyoruz ?
Bulduk mu ki,kaybetmekten korkuyoruz?
Yaşadık mı ki,ölmekten korkuyoruz?
Ne çok korkular,kaygılar taşıyoruz!
Teslim olmadan,neyi teslim edeceğiz ki ?
Insanlar güzel olan herseyi iste böyle mahvediyor,kendini de mahvetmekten korkmuyor...
Korkmaması gerekenden korkup, korkması gerekenden korkmuyor!
Çelişkili insanlar...
M.Özmen