Melike ÖZMEN

Güç benlikte değil,birliktedir... Benliginde kalanlar birlikte olamayacak kadar güçsüz olanlardır... Onlar benligini kaybetmekten korkarlar birlik olamamaktan değil... M.Özmen
Reklam
Hergun daha fazla yaşıyoruz yada daha fazla ölüyoruz... M.Özmen
Öyle bir silah yapılmalıydı ki, düşmanı öldürsün ama taşa, betona, toprağa, demire, çimentoya zarar vermesin. Öyle ya, hiçkimse betona, demire, taşa düşman değildi.
AN'LA BILİRSİN...
Kişi bir sonraki AN'LA uğraşarak şu' anın gerektirdiğini yapmazsa,bir sonraki AN'DA bir önceki AN'IN ağırlığını ve sorumluluğunu taşır...
Hazlarımıza doyuyoruz da, Mutluluğa açız... Sevmek ve sevilmekte aç kaldık. Dıştan dışa doluyuz kusuyoruz işte! Ama içten içe bomboş kanıyoruz işte... M.Özmen