Melike ÖZMEN

Yalnız degil,yanlışsın...
Insan ne yalnız kalabilir,nede tek başına hükümranlık kurabilir... Kendinizi deneyebilirsiniz.İnsan paylaşma ic gudusuyle yaratilmis bir varlıktır.Ya kendinde olanı yada elinde olanı paylaşır. Bu sebeple insan yalnız kalamaz...Hayvanı sever,dogayi sever,insanı sever... Sevgisini,şefkatini,vicdanını,yemegini,emegini paylasmak ister.Paylaşmak için o ikinci varlığı mutlaka arar ama asla yalnız olamaz... M.Özmen
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Insan iyiliği paylaşmak zorundadır ama, Kötülüğü kendine saklar... M.Özmen
Tanrının varlığına inanıyoruz ama ondan başka herşeye tapıyoruz...! M.Özmen
Iki yüzlü olmaktansa yüzsüz olun! Iki yüze hitap etmek zordur ama iki yüzü muahataba almamak daha kolay... M.Özmen
Kendi çıkar ve menfaati olan insanın ne dostluğu,ne arkadaşlığı nede sevgisi gerçek değildir... M.Özmen