📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşa'mı zorlaştıran,
Ölüm'ü kolaylaştıran bir tür olduk...
Ne ara ol'duk'ta öl'dük biz...
Yaşa'mak için öl'dür...!
Ol'ursan öl'mezsin...Yaşa'arsın...
Yaşa'ma işte öl...
Sen öl biz biraz daha yaşa'rız belki....?
M.Özmen
"Oysa sadaka verirken duyulan zevk,ahlaksız bir zevktir.Zenginler,sadaka verirken zengin olduklarını daha derinden hissederler.Fakir bir insan karşısındaki güçlerini anlarlar.Sadaka vereni de alanı da bozar.Üstelik insan amacına da varamaz.Sadaka yoksulluğu körleştirmekten başkada bir işe yaramaz çünkü.Çalışmaktan kaçınan tembel insanlar,kazanma hırsıyla kumar masasısın etrafını kuşatan kumarbazlar gibi,kazanma çabası içindedirler.Bu boş umuttan başka birsey değildir." Fyodor DostoyevskiEcinniler