Ne olursan ol ama sadece insan olarak kaldığında güzelleşecek dünya...
Ne yaşadığın yer,ne inandığın dinin nede insanlık dışında ki örtülerin seni kurtarmaya yetmeyecek...
M.Özmen
Yaşa'mı zorlaştıran,
Ölüm'ü kolaylaştıran bir tür olduk...
Ne ara ol'duk'ta öl'dük biz...
Yaşa'mak için öl'dür...!
Ol'ursan öl'mezsin...Yaşa'arsın...
Yaşa'ma işte öl...
Sen öl biz biraz daha yaşa'rız belki....?
M.Özmen