Birçok kişi bu kitabı klasik Wattpad tarzında yorumlamış. Başta ben de aynı şeyi düşünüyordum; ancak okumaya devam ettikçe anlatılmak istenen durumun sadece amatör bir kalemde kaldığını gördüm. Derin içeriklerden bahsedilmek istenmişti. Örneğin his… İçerik aslında çok derindi, sadece basit bir anlatımla sunulmuştu.
Kız karakter evet, güçsüz yazılmıştı; lakin kitabın içine girenler anlayacaktır ki bu kurgu ancak böyle ilerleyebilirdi. Sonuç olarak farklı bir evrende geçen derin bir aşk romanıydı. Benim için hızlı tüketilen bir kitaptı. Okurken keyif aldım, aşkı hissettim ve o evrene girebildim. Hare’yle birlikte güçsüzleşebildim. Bu da güzeldi; harenın güçsüzlüğünü hissetmek…