Melis

Melis
@Melis124
Tenhalığı seviyorum, sık görüşülmeyen ama bağı da koparılmayan dostlukları,sakin mekanları, az rastlanılmayı, kendimle kalmayı...
Reklam
"Sen misin yanyana gezemediğim? İnce sitemini sezemediğim Sırrını bir türlü çözemediğim İçimdeki çetin sual sen misin?"
Başına bir şey gelirse bana söyle, çünkü birlikte gülüp yalnız ağlamamız adil değil.
Dünya handır han içinde Yaşar o ruh can içinde Rüya gibi gelir geçer İnsanoğlu gam içinde...🎶🎶🎶
"Noksanlık şudur: Birbirine ait olanın henüz bir arada olamayışı"
Reklam