“Sana ait olmayan bir acıyı hissetmeye. Kitabı kapattığın anda biten neşeyi, aşkı ve mutlu sonları hissetmeye. Buna değer mi? Yoksa sadece geri dönmeye zorlandığın gerçekliği daha soğuk bir hale mi getirir? Hiçbir şey hissetmemek daha iyi olmaz mıydı?”
"Aşk insanları pervasız ahmaklara çevirir, aşk insanların gözlerinin içine bakarken bile onları hem sağduyuya karşı körleştirir hem de kendi aptallıklarını fark etmemelerine neden olur.”
“Babanla ilgili söylediğin şeyde ciddi miydin? Fidye için ödeme yapmayacağını söylerken?”
“Eğer onu minnettarlığına dayanarak bir fedakarlık yapması için kandırmaya çalışıyorsan, dünyada benim için feda edeceği hiçbir şey yok. Dünya üzerinde en ufak bir fedakarlık yapmasını sağlayacak hiçbir şey olmadığından oldukça eminim.”